Un condensatore funziona passendu u gasu per un tubu longu (di solitu avvoltu in un solenoide), permettendu à u calore di perde si in l'aria circundante. I metalli cum'è u rame anu una forte cunduttività termica è sò spessu usati per trasportà u vapore. Per migliurà l'efficienza di u condensatore, i dissipatori di calore cù eccellenti proprietà di cunduttività termica sò spessu aghjunti à i tubi per aumentà l'area di dissipazione di u calore per accelerà a dissipazione di u calore, è utilizanu ventilatori per accelerà a cunvezione di l'aria per caccià u calore.
Per parlà di u principiu di un condensatore, prima capite u cuncettu di condensatore. Durante u prucessu di distillazione, l'apparecchiu chì cunverte u vapore in un statu liquidu hè chjamatu condensatore.
U principiu di refrigerazione di a maiò parte di i condensatori: a funzione di u compressore di refrigerazione hè di cumpressà u vapore à bassa pressione in vapore à alta pressione, in modu chì u vulume di u vapore diminuisca è a pressione aumenti. U compressore di refrigerazione inala u vapore di fluidu di travagliu à bassa pressione da l'evaporatore, aumenta a pressione è u manda à u condensatore. Hè condensatu in un liquidu à alta pressione in u condensatore. Dopu esse statu strozzatu da a valvula di strozzatura, diventa un liquidu sensibile à a pressione. Dopu chì u liquidu hè più bassu, hè mandatu à l'evaporatore, induve assorbe u calore è evapora per diventà vapore cù una pressione più bassa, cumpletendu cusì u ciclu di refrigerazione.

1. Principii basi di u sistema di refrigerazione
Dopu chì u refrigerante liquidu hà assorbitu u calore di l'ughjettu chì hè raffreddato in l'evaporatore, si vaporizza in vapore à bassa temperatura è bassa pressione, chì hè aspiratu in u compressore di refrigerazione, cumpressu in vapore à alta pressione è alta temperatura, è poi scaricatu in u condensatore. In u condensatore, hè alimentatu à u mediu di raffreddamentu (acqua o aria) libera calore, si condensa in liquidu à alta pressione, hè strozzatu in refrigerante à bassa pressione è bassa temperatura da a valvula di strozzatura, è poi entra di novu in l'evaporatore per assorbe u calore è vaporizà, ottenendu u scopu di u ciclu di refrigerazione. In questu modu, u refrigerante cumpleta un ciclu di refrigerazione attraversu i quattru prucessi basi di evaporazione, cumpressione, condensazione è strozzatura in u sistema.
In u sistema di refrigerazione, l'evaporatore, u condensatore, u compressore è a valvula di farfalla sò e quattru parti essenziali di u sistema di refrigerazione. Frà elle, l'evaporatore hè l'equipaggiu chì trasporta l'energia fredda. U refrigerante assorbe u calore da l'ughjettu chì hè raffreddato per ottene a refrigerazione. U compressore hè u core è ghjoca u rolu di aspirà, cumpressà è trasportà u vapore refrigerante. U condensatore hè un dispositivu chì libera calore. Trasferisce u calore assorbitu in l'evaporatore inseme cù u calore cunvertitu da u travagliu di u compressore à u mediu di raffreddamentu. A valvula di farfalla strozza è depressurizza u refrigerante, cuntrolla è regula a quantità di liquidu refrigerante chì scorre in l'evaporatore, è divide u sistema in duie parti, u latu d'alta pressione è u latu di bassa pressione. In i sistemi di refrigerazione attuali, in più di i quattru cumpunenti principali sopra menzionati, ci sò spessu alcuni equipaggiamenti ausiliari, cum'è elettrovalvole, distributori, asciugatrici, cullettori, tappi fusibili, controller di pressione è altri cumpunenti, chì sò aduprati per migliurà u funziunamentu. Economicu, affidabile è sicuru.
2. Principiu di a refrigerazione per cumpressione di vapore
U sistema di refrigerazione à cumpressione di vapore à un stadiu hè cumpostu da quattru cumpunenti basi: compressore di refrigerazione, condensatore, evaporatore è valvula di farfalla. Sò cunnessi in sequenza da tubi per furmà un sistema chjusu. U refrigerante circula continuamente in u sistema, cambia di statu è scambia calore cù u mondu esternu.
3. Cumponenti principali di u sistema di refrigerazione
L'unità di refrigerazione ponu esse divise in dui tipi secondu a forma di cundensazione: unità di refrigerazione raffreddate à acqua è unità di refrigerazione raffreddate à aria. Sicondu u scopu d'usu, ponu esse divise in dui tipi: unità di raffreddamentu unica è tipu di refrigerazione è riscaldamentu. Indipendentemente da u tipu cumpostu, hè cumpostu da i seguenti: Hè cumpostu da e parti principali.
U condensatore hè un dispusitivu chì libera calore. Trasferisce u calore assorbitu in l'evaporatore inseme cù u calore cunvertitu da u travagliu di u compressore à u mediu di raffreddamentu. A valvula di farfalla accelera è riduce a pressione di u refrigerante, è à u listessu tempu cuntrolla è regula a quantità di liquidu refrigerante chì scorre in l'evaporatore, è divide u sistema in duie parti, u latu d'alta pressione è u latu di bassa pressione.
Data di publicazione: 26 dicembre 2023



