Quandu l'unità di refrigerazione à vite hè avviata, a prima cosa da sapè hè se u sistema di refrigerazione funziona nurmalmente. Quì sottu hè una breve introduzione à u cuntenutu è i segni di funziunamentu nurmale, è quì sottu hè solu per riferimentu:
L'acqua di raffreddamentu di u condensatore deve esse sufficiente, a pressione di l'acqua deve esse superiore à 0,12 MPa, è a temperatura di l'acqua ùn deve esse troppu alta.
Per l'unità di refrigerazione à vite, a lettura di u manometru di a pompa d'oliu deve esse 0,15 ~ 0,3 MPa più alta di a pressione di scaricu.

In ogni circustanza, a temperatura di l'oliu ùn deve micca superà i 70 ° C per l'unità di refrigerazione à fluoru è i 65 ° C per i frigoriferi à ammoniaca, è u minimu ùn deve micca esse inferiore à 30 ° C. In cundizioni nurmali di funziunamentu, l'oliu lubrificante ùn deve micca fà schiuma (eccettu per l'unità di refrigerazione à fluoru).
Temperatura di scarica di l'unità di refrigerazione. L'ammoniaca è l'R22 ùn superanu micca i 135 ° C, è se a temperatura di i gasi di scaricu aumenta ulteriormente, serà assai chjuca paragunata à u puntu di lampu di l'oliu di refrigerazione (160 ° C), ciò chì ùn hè micca bonu per l'apparecchiatura. Dunque, da u puntu di vista di l'usu, a temperatura di scaricu ùn deve esse troppu alta, è se hè troppu alta, deve esse fermata per scopre a causa.
U livellu di pressione di condensazione. Hè principalmente determinatu secondu a fonte d'acqua, a struttura di u condensatore è u refrigerante utilizatu. U livellu di liquidu di u reservoir ùn deve esse inferiore à un terzu di l'indicatore di livellu di liquidu, è u livellu d'oliu di u carter ùn deve esse inferiore à a linea centrale orizzontale di a finestra indicatrice.
U tubu di ritornu automaticu di l'oliu di u separatore d'oliu di fluoru hè nurmale quandu hè fretu è caldu, è u ciclu fretu è caldu hè di circa 1 ora. Ùn ci deve esse alcuna differenza di temperatura evidente prima è dopu u filtru di a pipeline di liquidu. Ùn ci deve esse brina, altrimenti serà bluccatu. U frigorifero di fluoru deve esse frescu da u latu pianu è caldu da u latu seccu. I giunti di u sistema di fluoru ùn devenu micca perde oliu, ciò chì significa perdite di fluoru.
Quandu si tocca u condensatore orizzontale durante u funziunamentu, a parte superiore deve esse calda è a parte inferiore deve esse fredda. A junzione di u fretu è di u caldu hè u livellu di u liquidu refrigerante. U separatore d'oliu hè ancu caldu in a parte superiore, è a parte inferiore ùn hè micca troppu calda. A valvula di sicurezza o a valvula di bypass di u frigorifero deve esse fresca à l'estremità di bassa pressione, s'ella ùn hè micca fredda, significa perdite d'aria à alta è bassa pressione.
Durante u funziunamentu, a pressione di u vapore deve esse simile à a pressione d'aspirazione, è a pressione di scaricu à l'estremità d'alta pressione deve esse simile à a pressione di condensazione è à a pressione di u ricevitore di liquidu. Altrimenti, hè anormale.
Sottu à un certu flussu d'acqua, ci deve esse una differenza di temperatura trà l'entrata è l'uscita di l'acqua di raffreddamentu. S'ellu ùn ci hè micca differenza di temperatura o una differenza di temperatura assai ligera, significa chì a superficia di trasferimentu di calore di l'equipaggiu di scambiu di calore hè sporca è deve esse spenta per a pulizia.
U frigorifero stessu deve esse sigillatu è ùn deve micca perde refrigerante è oliu lubrificante. Per a guarnizione di l'asta, quandu a capacità di raffreddamentu standard hè 12,6 × 1000 kJ / h, a guarnizione di l'asta pò avè una piccula quantità di perdite d'oliu, è u frigorifero cù a capacità di raffreddamentu standard > 12,6 × 1000 kJ / h ùn pò micca avè più di 10 gocce di perdite d'oliu per ora. Fenomenu, a guarnizione di l'asta di l'unità di refrigerazione à u fluoru ùn deve micca avè gocce d'oliu.
A temperatura di a guarnizione di l'asse è di u cuscinettu di u frigorifero ùn deve micca superà i 70 °C.
A brina o a rugiada nantu à a valvula d'espansione hè uniforme, ma a brina spessa ùn deve micca cumparisce à l'entrata.
Data di publicazione: 13 di marzu di u 2023



