Benvenuti à i nostri siti web!

Isko Moreno hà prumessu di custruisce impianti di almacenamentu à fretu per evità a perdita di profitti per l'agricultori.

MANILA, Filippine - U sindaco di Manila Isko Moreno, candidatu per l'elezzioni presidenziali di u 2022, hà prumessu sabbatu di custruisce impianti di almacenamentu per evità di sprecà i prudutti agriculi chì puderanu fà perde i profitti di l'agricultori.
«A sicurezza alimentaria hè a minaccia numeru unu per a sicurezza naziunale», hà dettu Moreno in una riunione publica in linea cù i travagliadori filippini in Australia.
Moreno hà dettu in Filippine: "Hè per quessa chì avemu dettu chì custruiremu impianti di almacenamentu à fretu per frutti, ligumi è pesci dopu a racolta in a regione per prutege u valore di e nostre culture".
Hà signalatu chì i venditori ambulanti chì ùn ponu micca vende pesciu u trasformanu in "pesciu seccu" - pesciu seccu - per impedisce ch'ellu si guasti.
Da l'altra parte, i paisani preferiscenu ghjittà i ligumi chè piglià u risicu di guastà si in strada per Manila.
Abbunatevi à INQUIRER PLUS per accede à u Philippines Daily Enquirer è più di 70 altri tituli, sparte finu à 5 gadget, ascultà e nutizie, scaricà è sparte articuli nantu à i social media digià à 4 ore di mane. Chjamate u 896 6000.
Dendu un indirizzu email. Accettu i termini d'usu è cunfermu chì aghju lettu a pulitica di privacy.
Utilizemu cookies per assicurà chì avete a megliu sperienza nantu à u nostru situ web. Continuendu, accunsentite à u nostru usu di cookies. Per sapenne di più, cliccate nantu à stu ligame.


Data di publicazione: 25 di nuvembre di u 2021