Benvenuti à i nostri siti web!

Spartera di l'esperienza di l'operazione di saldatura à refrigerazione

1. Precauzioni per l'operazione di saldatura

Quandu si salda, l'operazione deve esse realizata strettamente secondu i passi, altrimenti a qualità di a saldatura serà affettata.

(1) A superficia di i raccordi di tubi da saldà deve esse pulita o svasata. A bocca svasata deve esse liscia, tonda, senza bave è crepe, è di spessore uniforme. Lucidate i giunti di i tubi di rame da saldà cù carta vetrata, è infine asciugateli cù un pannu asciuttu. Altrimenti, questu affetterà u flussu di saldatura è a qualità di a saldatura.

(2) Inserite i tubi di rame da saldà sovrapponenduli (fate attenzione à a dimensione) è allineate u centru di u cerchju.

(3) Quandu si salda, e parti saldate devenu esse preriscaldate. Scaldate a parte di saldatura di u tubu di rame cù una fiamma, è quandu u tubu di rame hè riscaldatu à u rossu-viola, aduprate un elettrodu d'argentu per saldallu. Dopu chì a fiamma hè stata rimossa, a saldatura hè appoggiata contr'à u giuntu di saldatura, in modu chì a saldatura si scioglie è scorri in e parti di rame saldate. A temperatura dopu u riscaldamentu pò riflette a temperatura attraversu u culore.

(4) Hè megliu aduprà una fiamma forte per una saldatura rapida, è accurtà u tempu di saldatura u più pussibule per impedisce a generazione eccessiva di ossidi in a pipeline. L'ossidi causanu sporcizia è blocchi longu a superficia di flussu di u refrigerante, è ancu danni serii à u compressore.

(5) Quandu si salda, quandu a saldatura ùn hè micca cumpletamente solidificata, ùn scuzzulate o vibrate mai u tubu di rame, altrimenti a parte saldata avarà crepe è pruvucarà perdite.

(6) Per u sistema di refrigerazione pienu di R12, ùn hè micca permessu di saldà senza drenà u refrigerante R12, è ùn hè micca pussibule di fà riparazioni di saldatura quandu u sistema di refrigerazione perde sempre, per impedisce chì u refrigerante R12 sia tossicu per via di fiamme aperte. U fosgene hè velenosu per u corpu umanu.

11 anni

2. Metudu di saldatura per diverse parti

(1) Saldatura di raccordi per tubi cù diametru di fase

Quandu si saldanu tubi di rame cù u listessu diametru in u sistema di refrigerazione, aduprate a saldatura di rivestimenti. Vale à dì, u tubu saldatu hè allargatu in una tazza o una bocca à campana, è dopu un altru tubu hè inseritu. Se l'inserzione hè troppu corta, ùn solu affetterà a resistenza è a tenuta, ma ancu u flussu scorrerà facilmente in u tubu, causendu contaminazione o bloccu; se u spaziu trà i tubi interni è esterni hè troppu chjucu, u flussu ùn pò micca scorrere in a superficia di cuntenimentu è pò esse saldatu solu à l'esternu di l'interfaccia. A resistenza hè assai scarsa, è si creperà è perde quandu hè sottumessu à vibrazioni o forza di piegatura; se u spaziu currispundente hè troppu grande, u flussu scorrerà facilmente in u tubu, causendu inquinamentu o bloccu. À u listessu tempu, e perdite saranu causate da un riempimentu di flussu insufficiente in a saldatura, micca solu a qualità Micca bona, ma ancu un sprecu di materiali. Dunque, hè estremamente impurtante sceglie a lunghezza d'inserzione è u spaziu trà i dui tubi in modu ragiunevule.

(2) Saldatura di tubu capillare è tubu di rame

Quandu si ripara u filtru disidratatore di u sistema di refrigerazione, u tubu capillare (tubu capillare di valvula) deve esse saldatu. Quandu u capillare hè saldatu à u filtru disidratatore o à altri tubi, per via di a grande differenza trà i dui diametri di i tubi, a capacità termica di u capillare hè assai chjuca, è u fenomenu di surriscaldamentu hè estremamente propensu à aumentà a grana metallografica di u capillare, chì diventa fragile è faciule da rompe. Per impedisce u surriscaldamentu di u capillare, a fiamma di saldatura à gas deve evità u capillare è fà lu ghjunghje à a temperatura di saldatura à u listessu tempu chè u tubu grossu. Una clip metallica pò ancu esse aduprata per fissà una foglia di rame spessa nantu à u tubu capillare per aumentà l'area di dissipazione di u calore in modu apprupriatu per evità u surriscaldamentu.

(3) Saldatura di u tubu capillare è di u filtru disidratatore

A prufundità d'inserzione di u capillare deve esse cuntrullata in i primi 5-15 mm, l'estremità d'inserzione di u capillare è u filtru asciugatore devenu esse à 5 mm da l'estremità di u schermu filtrante, è u spaziu currispundente deve esse 0,06 ~ 0,15 mm. L'estremità di u capillare hè megliu fatta in un angulu di 45° in forma di ferro di cavallu per impedisce à e particelle straniere di stà nantu à a superficia di l'estremità è di causà blocchi.

Quandu i dui diametri di tubi sò assai diffirenti, u filtru disidratatore pò ancu esse schiacciatu cù una pinza di tubi o una morsa per appiattisce u tubu esternu, ma u capillare internu ùn pò micca esse pressatu (mortu). Vale à dì, inserite prima u tubu capillare in u tubu di rame, è stringhjitelu cù una pinza di tubi à una distanza di 10 mm da a fine di u tubu grossu.

(4) Saldatura di u tubu di refrigerante è di u cunduttu di u compressore

A prufundità di u tubu di refrigerante inseritu in u tubu deve esse 10 mm. S'ella hè menu di 10 mm, u tubu di refrigerante si moverà facilmente versu l'esternu durante u riscaldamentu, pruvucendu u flussu à bluccà l'ugellu.

3. Ispezione di a qualità di a saldatura

Per assicurà chì ùn ci sia assolutamente nisuna perdita à a parte saldata, l'ispezioni necessarie devenu esse effettuate dopu a saldatura.

(1) Verificate s'è a prestazione di sigillatura di a saldatura hè bona. Dopu avè aghjuntu refrigerante o azotu per stabilizà per un certu periodu di tempu, pò esse testata cù acqua saponata o altri metudi.

(2) Quandu l'operazione di refrigerazione è di climatizazione hè in funzione, ùn devenu esse permesse crepe (cuciture) in u locu di saldatura per via di vibrazioni.

(3) A pipeline ùn deve esse bluccata per via di detriti chì entranu durante a saldatura, nè deve entre in umidità per via di un funziunamentu impropriu.

(4) Quandu a refrigerazione è l'aria condizionata funzionanu, a superficia di a parte di saldatura deve esse pulita è senza macchie d'oliu.


Data di publicazione: 23 d'ottobre di u 2021