Ci sò cinque sustanzi in a circulazione di u sistema di refrigerazione: refrigerante, oliu, acqua, aria è altre impurità. I primi dui sò necessarii per assicurà u funziunamentu nurmale di u sistema, mentre chì l'ultimi trè sustanzi sò dannosi per u sistema, ma ùn ponu esse eliminati cumpletamente. À u listessu tempu, u refrigerante stessu hà trè stati: fase vapore, fase liquida è fase mista vapore-liquidu. Dunque, una volta chì u sistema di climatizazione è di refrigerazione falla, i so sintomi è e so cause sò relativamente cumplicati. Quì sottu:
1. U ventilatore ùn funziona micca
Ci sò duie ragioni per chì u ventilatore ùn gira micca: una hè un difettu elettricu è u circuitu di cuntrollu ùn hè micca cunnessu; l'altra hè un guastu meccanicu di l'alberu di u ventilatore. Quandu u ventilatore di u climatizzatore di a stanza ùn gira micca, a temperatura di a stanza climatizzata aumenterà, è a pressione di aspirazione è a pressione di scaricu di u compressore diminuiranu finu à un certu puntu. Quandu u ventilatore di u climatizzatore smette di girà, l'efficienza di scambiu di calore di a serpentina di scambiu di calore in a stanza di climatizzazione diminuisce. Quandu u caricu termicu di a stanza di climatizzazione ferma invariatu, a temperatura di a stanza di climatizzazione aumenterà.
A causa di un scambiu di calore insufficiente, a temperatura di u refrigerante in a serpentina di scambiu di calore diminuirà in relazione à a temperatura originale, vale à dì, a temperatura di evaporazione diventerà più chjuca, è u cuefficiente di raffreddamentu di u sistema diminuirà. A temperatura di uscita di l'evaporatore rilevata da a valvula di espansione termica diminuisce ancu, risultendu in una apertura più chjuca di a valvula di espansione termica è una diminuzione currispundente di u refrigerante, cusì e pressioni di aspirazione è di scaricu diminuiscenu tramindui. L'effettu generale di a riduzione di u flussu di refrigerante è di u cuefficiente di raffreddamentu hè di riduce a capacità di raffreddamentu di u sistema.
2. A temperatura d'entrata di l'acqua di raffreddamentu hè troppu bassa:
Quandu a temperatura di l'acqua di raffreddamentu diminuisce, a pressione di scaricu di u compressore, a temperatura di scaricu è a temperatura di uscita di u filtru diminuiscenu tutte. A temperatura di a stanza cù l'aria condizionata ferma invariata perchè a temperatura di l'acqua di raffreddamentu ùn hè micca calata à un livellu chì affetterà l'effettu di raffreddamentu. Se a temperatura di l'acqua di raffreddamentu cala à un certu livellu, a pressione di condensazione diminuirà ancu, causendu una diminuzione di a differenza di pressione da i dui lati di a valvula di espansione termica, a capacità di flussu di a valvula di espansione termica diminuirà ancu, è u refrigerante diminuirà ancu, cusì l'effettu di refrigerazione diminuirà.
3. A temperatura d'entrata di l'acqua di raffreddamentu hè troppu alta:
Sè a temperatura d'entrata di l'acqua di raffreddamentu hè troppu alta, u refrigerante serà sotturaffreddatu, a temperatura di condensazione serà troppu alta, è a pressione di condensazione serà troppu alta. U rapportu di pressione di u compressore aumenterà, a putenza di l'alberu aumenterà, è u coefficientu di trasmissione di gas diminuirà, riducendu cusì a capacità di refrigerazione di u sistema. Dunque, l'effettu generale di raffreddamentu serà riduttu è a temperatura di a stanza climatizzata aumenterà.
4. A pompa di circulazione di l'acqua ùn gira micca:
Quandu si debuga è si face funziunà l'unità di refrigerazione, a pompa di circulazione di l'acqua di u sistema deve esse prima accesa. Quandu a pompa di circulazione di l'acqua ùn gira micca, a temperatura di uscita di l'acqua di raffreddamentu è a temperatura di uscita di u refrigerante di u condensatore aumentanu in modu più evidente. A causa di a forte diminuzione di l'effettu di raffreddamentu di u condensatore, a temperatura di aspirazione è a temperatura di scaricu di u compressore aumentanu ancu rapidamente, è a temperatura di condensazione. L'aumentu face chì a temperatura di evaporazione aumenti ancu, ma l'aumentu di a temperatura di evaporazione ùn hè micca cusì grande cum'è l'aumentu di a temperatura di condensazione, dunque l'efficienza di raffreddamentu hè ridutta è a temperatura di a stanza climatizzata aumenta rapidamente.
5. Filtru intasatu:
Un filtru intasatu significa chì u sistema hè intasatu. In circustanze nurmali, u bloccu di sporcizia si verifica spessu à u filtru. Questu hè perchè u schermu di u filtru blocca a sezione di u canale è filtra a sporcizia, i trucioli di metallu è altri detriti. Cù u tempu, a refrigerazione è u climatizzatore saranu bluccati. A cunsequenza di l'intasamentu di u filtru hè una riduzione di a circulazione di refrigerante. Parechje di e ragioni sò simili à l'apertura di a valvula di espansione chì hè troppu chjuca. Per esempiu, a temperatura di aspirazione è di scaricu di u compressore aumenta, a pressione di aspirazione è di scaricu di u compressore diminuisce, è a temperatura di a stanza climatizzata aumenta. A differenza hè chì a temperatura di uscita di u filtru hè sempre più bassa. Questu hè perchè u strozzamentu principia à u filtru, pruvucendu una diminuzione di a temperatura lucale di u sistema. In casi gravi, si pò furmà brina o ghiaccio lucale in u sistema.
Data di publicazione: 05-ott-2023





