Tecnulugia di refrigerazione è requisiti di qualità:
1- Preparazione di u magazzinu
U magazzinu hè sterilizatu è ventilatu in tempu prima di u almacenamentu.
2- A temperatura di u magazzinu deve esse abbassata à 0--2C in anticipu quandu si entra in u magazzinu.
3- Volume entrante
4- Organizate ragiunevolmente a pusizione, a forma di impilamentu è l'altezza secondu i diversi contenitori di imballaggio. A disposizione, a direzzione è a distanza di e pile di carichi devenu esse coerenti cù a direzzione di a circulazione di l'aria in u magazzinu.
5- Sicondu a varietà di magazzini, pile è livelli di impilamentu, per facilità a circulazione di l'aria è u raffreddamentu di e merci, a densità di almacenamentu di u spaziu efficace ùn deve micca superà i 250 kg per metru cubu, è l'impilamentu di pallet per l'imballaggio in scatule pò aumentà di 10%-20% a capacità di almacenamentu.
6-Per facilità l'ispezione, l'inventariu è a gestione, a pila ùn deve esse troppu grande, è l'etichetta è a mappa di u pianu di u almacenamentu devenu esse riempite in tempu dopu chì u magazzinu sia pienu.

7-A cunservazione di e mele dopu u pre-raffreddamentu hè favurevule à una rapida entrata in un novu ambiente di cunservazione cù una temperatura adatta. Durante u periodu di cunservazione, a temperatura di u magazzinu deve evità u più pussibule e fluttuazioni. Dopu chì u magazzinu hè pienu, hè necessariu chì a temperatura di u magazzinu entre in u statu di specificazione tecnica in 48 ore. A temperatura ottima per a cunservazione di diverse varietà di mele.
8- Determinazione di a temperatura, a temperatura di u magazzinu pò esse misurata in continuu o in modu intermittente. A misurazione cuntinua di a temperatura pò esse fatta cù un registratore cù lettura diretta, o osservata manualmente quandu ùn ci hè micca un registratore dispunibule.
9-Strumenti per misurà a temperatura, a precisione di u termometru ùn deve esse più grande di 0,5c.
10-Selezzione è registrazione di i punti di misurazione di a temperatura
I termometri devenu esse piazzati induve sò senza cundensazione, currenti d'aria anormali, radiazioni, vibrazioni è scosse. U numeru di punti dipende da a capacità di almacenamentu, vale à dì, ci sò punti per misurà a temperatura di u corpu di u fruttu è punti per misurà a temperatura di l'aria (devenu include u puntu di ritornu iniziale di u gettu). Registrazioni dettagliate devenu esse fatte dopu ogni misurazione.

Temperatura
Ispezione di u termometru
Per misurazioni precise, i termometri devenu esse calibrati almenu una volta à l'annu.
Umidità
L'umidità relativa ottima durante a conservazione hè 85%-95%.
L'istrumentu per a misurazione di l'umidità richiede una precisione di ±5%, è a selezzione di u puntu di misurazione hè a listessa chè quella di u puntu di misurazione di a temperatura.
Circulazione di l'aria
U ventilatore di raffreddamentu in u magazzinu deve massimizà a distribuzione uniforme di a temperatura di l'aria in u magazzinu, riduce a differenza spaziale di temperatura è a temperatura relativa, è fà esce u gasu è e sustanze volatili prudotte da u metabolismu di i prudutti almacenati da l'imballu. A velocità di u ventu in a sala di carica hè 0,25-0,5 m/s.
ventilazione
A causa di l'attività metaboliche di e mele, i gasi nocivi etilene è e sostanze volatili (etanolo, acetaldeide, ecc.) saranu scaricati è accumulati. Dunque, in a prima fase di almacenamentu, una ventilazione adatta pò esse aduprata di notte o a mattina quandu a temperatura hè bassa, ma hè necessariu per impedisce grandi fluttuazioni di temperatura è umidità in u magazzinu.
Data di publicazione: 14 dicembre 2022




