Benvenuti à i nostri siti web!

A2L HFO rimpiazza R22, R410, R404 è altre precautions

news_img (2)

Hè imminenti di truvà rimpiazzamenti per i refrigeranti di seconda è terza generazione !

U 15 di settembre di u 2021, l'"Emenda di Kigali à u Protocolu di Montreal nantu à Sustanze chì Deplete a Strata di Ozone" hè entrata in vigore per a Cina.Sicondu u "Protokollu di Montreal", u refrigerante di a seconda generazione HCFC cesserà di esse utilizatu in 2030. A mudificazione esige chì da 2050, u cunsumu glubale di HFC calarà da circa 85%.

Questu hè un avvenimentu impurtante in u prucessu di eliminazione graduale di u refrigerante, è manda ancu un grande signale puliticu chì a cumunità internaziunale hè decisa à eliminà gradualmente l'usu di HFC.

À u listessu tempu, cù u stabilimentu di u scopu domesticu "dual-carbon" è l'implementazione graduali di a pulitica di cuntrollu di HFC di refrigerante di terza generazione, hè urgente di studià HCFC, sustanzi sustituti HFC è tecnulugii cunnessi.

U refrigerante entra in l'era di u valore GWP bassu, è u prublema di inflammabilità ùn pò esse ignoratu!

In generale, l'usu di refrigeranti inflammabili cù valori di GWP bassu per rimpiazzà HCFC è altri gasi chì cuntenenu fluoru hè cunsideratu una soluzione efficace è più prezzu.Tuttavia, i studii anu dimustratu chì i refrigeranti tradiziunali raramente rispondenu à tutti i requisiti di i refrigeranti futuri per un GWP bassu, sicurezza, prestazioni termodinamiche è prestazioni ambientali à u stessu tempu.

In altre parolle, assai valori di GWP bassi sò combustibili!

U standard naziunale "Metodu di numerazione di refrigeranti è classificazione di sicurezza" GB / T 7778-2017 divide a tossicità di i refrigeranti in Classe A (bassa tossicità cronica) è Classe B (alta tossicità cronica), è l'infiammabilità hè classificata in Classe 1 (senza propagazione di fiamma). ), Classe 2L (debolmente pussibule), Classe 2 (fattibile), è Classe 3 (infiammabile è splussiva).Sicondu GB / T 7778-2017, a sicurità di i refrigeranti hè suddivisu in 8 categurie, à dì: A1, A2L, A2, A3, B1, B2L, B2, è B3.Trà elli, A1 hè u più sicuru è B3 hè u più periculoso.

news_img (1)

Cumu aduprà u refrigerante A2L HFO in modu sicuru è efficace?

Ancu se l'aria condizionata di a casa, i climatizzatori cintrali è l'altri equipaghji di refrigerazione sò stati pruvati per u funziunamentu in a fabbrica, u valore di riferimentu di a carica di refrigerante hè indicatu.In ogni casu, assai grandi unità di climatizazione cintrali è chillers industriali anu da esse pieni di refrigerante in situ, cum'è l'aria condizionata di a casa, l'equipaggiu di frigoriferu, u magazzinu friddu, etc. durante u prucessu di mantenimentu.

news_img (4)

Inoltre, per via di i diversi tipi di evaporatori utilizati in certi equipaghji, a carica di refrigerante hè diversa.In più di u situ di mantenimentu è di stallazione, per via di e cundizioni limitati, parechji travagliadori di mantenimentu caricanu refrigerante basatu annantu à l'esperienza.Inoltre, l'industria hè ancu assai sensibile à u prublema di inflammabilità di u refrigerante.

Basatu nantu à questu, Chemours hà lanciatu R1234yf, R454A, R454B, R454C è altri A2L debbuli infiammabili, refrigeranti GWP bassu, è hè impegnatu à prumove u disignu di u sistema è a furmazione di scienza populari per risolve i risichi di inflammabilità.

U livellu di sicurezza A2L hà l'attributi di bassa toxicità (A) è debule inflammabilità (2L).Parechji refrigeranti A2L HFO anu caratteristiche di rendiment elevatu è di bassa GWP, è sò sustituti ideali per a generazione precedente di refrigeranti HFC.I prudutti A2L ùn sò micca solu largamente usati in u mercatu internaziunale, ma assai cumpagnie domestiche anu ancu acceleratu u ritmu di l'aghjurnamentu è l'introduzione di stu novu tipu di refrigerante in l'applicazioni di produzzione.Per esempiu, Johnson Controls usa Oteon™ XL41 (R-454B) in u so chiller York ® YLAA scroll per u mercatu europeu;Carrier sceglie ancu R-454B (chì hè Cum'è u so principale refrigerant low-GWP, Carrier aduprà R-454B in i so prudutti HVAC tubulari residenziali è ligeri commerciali venduti in l'America di u Nordu da 2023. Sustituisce R-410A.

news_img (3)

Tempu di post: 23-oct-2021