Benvenuti à i nostri siti web!

Condivisione di l'esperienza di custruzzione in u magazzinu à u friddu

1. Fate segni precisi è chjaru in cunfurmità cù i disegni di custruzzione disegnati;salda o stallà travi di supportu, culonni, cornici d'acciaio di supportu, etc., è i saldature sò a prova di umidità è anti-corrosivi in ​​cunfurmità cù i requisiti di i disegni.

微信图片_20211129104024

2. L'equipaggiu chì deve esse stallatu in u magazzinu è deve entre in u magazzinu in anticipu hè stallatu in u locu o pusatu in una pusizioni adattata in u magazzinu;
 
3. Installa e instalazioni di illuminazione temporale in u magazzinu, stallate è arrangiate l'equipaggiu elettricu per a custruzzione, è fate un bonu travagliu di prutezzione contra a pioggia, l'umidità, i scontri è i ligami.
 
4. Installa u tavulu di magazzinu friddu di u muru da l'angulu di u corpu di u magazzinu, è riparà temporaneamente u cantonu cù 30 × 30 × 0,5 azzaru d'angolo di culore di culore;quandu stallà ogni wallboard, sparghje dui strati di materiale spuma uniformly nant'à a superficia joint di i grooves maschile è femina, è stallà u poli Una striscia di materiale spuma hè usatu quandu wallboard stirene.L'alimentazione deve esse uniforme è cuntinuu;dopu à i pannelli di muru sò stallati in u locu, rivets sò usati à l 'overlap di i platti azzaru internu è fora di i dui pannelli muru à esse culligatu è fissu, è u spacing rivet deve esse 300mm in u magazzinu;i pannelli di magazzini friddi di a forma di cunnessione di u ganciu eccentricu deve esse eccentricu prima di a stallazione U ganciu hè alluntanatu di novu per assicurà un chjusu affidabile durante a stallazione.

 2

5. A stallazione di u top cold storage board deve esse realizatu alternativamente cù a stallazione di u wall board, è u wall board deve esse lasciatu fora di u spaziu per a retirazzione di l'equipaggiu di custruzzione;quandu u tavulu di almacenamentu superiore hè stallatu, a pelle d'acciaio à a fine di a superposizione cù u bordu di u muru deve esse disconnected by 50mm per impediscenu u "ponte friddu" da correre.Friddu;Dui strati di materiale spumante sò colpi uniformi nantu à a superficia di l'articulazione trà ogni tavola superiore di magazzinu.U colpu deve esse uniforme è cuntinuu.I giunzioni lap trà l'internu è l'esternu di a piastra d'acciaio deve esse fissati da rivets.A distanza trà i rivets deve esse 300mm;

6. Per assicurà a sicurità di a custruzzione è u funziunamentu di l'almacenamiento in u friddu è l'usu, u span trà i supporti di a lastra di u tettu (punti di elevazione) deve risponde à i seguenti requisiti:
Tavola di tettu in polistirene (spessore 100 mm) cù un span massimu di 3 metri;
A larghezza massima di u tettu di poliuretanu (spessore 100 mm) hè di 5 metri.
7. Quandu si stallanu platti di magazzini à u fretu di grande span, si sò stati installati travi d'acciaio di supportu in l'almacenamiento, i platti di almacenamento superiore è i travi d'acciaio di sustegnu deve esse fissati cù rivets quandu si stallanu ogni platu di almacenamiento.Ogni piattu di almacenamentu superiore deve esse culpitu cù duie fila di trè.rivetti;se u tipu di puntu di elevazione hè aduttatu, u travagliu di stallazione è di custruzzione di a struttura suspenda deve esse cumpletu prima di a stallazione di u pianu di u tettu per assicurà chì i punti di elevazione ponu esse stallati à u stessu tempu durante a stallazione di u tettu;u puntu di elevazione deve assicurà chì ogni lastra hè stallata Ci hè almenu dui punti longu à a larghezza.
8. I butt joints di u top cold storage board è u top cold storage board deve esse trattatu per prevene a fuga di l'aria è u fretu.Dopu chì u tavulinu di a biblioteca superiore hè stallatu cumplettamente, i giunti di a testa duveranu esse pieni di materiale di schiuma, è a piastra d'acciaio di culore di 80 mm di larghezza hè coperta à e articulazioni di a testa tirando riveting.

3

9. Quandu si stallanu u corpu di a biblioteca di polistirene, l'errore di verticalità di u wallboard deve esse currettu mentre u pianu di a biblioteca superiore hè stallatu.A lunghezza di a tavola superiore di u magazzinu deve esse 10 mm più corta di a superficia esterna di u wallboard.Dopu chì a tavola superiore di u magazzinu hè stallata, quandu si stalla l'angulu esterno, u spaziu di 10 mm deve esse marcatu cù spuma per assicurà a prestazione di sigillatura di u corpu di u magazzinu.

 

10. Quandu u tavulinu di u tettu o di u muru deve esse perforatu, u posizionamentu di a linea interna è esterna deve esse realizatu secondu i bisogni di u disignu di u disegnu, è i buchi deve esse aperti dopu chì u cuntrollu hè currettu;u pirtusu di entrata di a linea, u pirtusu di liquidu, u pirtusu di ritornu di l'aria, u pirtusu di l'acqua, è u pirtusu di drenaggiu Aduprate una sega per fà i buchi.Eseguite u trattamentu di custruzzione in u tempu dopu avè apertu u pirtusu.Aduprate materiale di schiuma o sigillante per segellà u pirtusu per prevene a fuga d'aria è scorri friddu;e porte, i venti è l'apertura di carica sò decorati cù bordu è fissatu cù rivets.A distanza trà i rivets hè di 300 mm in l'internu è 150 mm fora..

 

11. A distanza trà i rivets di l'angulu internu è esternu hè 300mm è 200mm rispettivamente;dopu chì u corpu di a biblioteca di polistirene hè stallatu, i junci di i wallboards sò uniformi sigillati è decorati cù un sigillante di silicone.
12. Durante u prucessu di a macchina di prova di u magazzinu in u friddu, qualchissia deve verificà chì a superficia esterna di u bordu di almacenamentu deve esse riflettente uniformemente, senza condensazione è corsa à fretu;verificate e cundizioni di sigillatura di e articuli, aperture è perforazioni;s'ellu i porti di almacenamento, i porti di carica, etc. sò sigillati In u casu di e cundizioni lax, trattà puntuale cù i prublemi di degumming, fughe d'aria è altri fallimenti di preservazione di calore è di sigillatura.


Tempu di post: 29-novembre-2021