Benvenuti à i nostri siti web!

L'operazione di almacenamentu in u friddu è a spartera di l'esperienza di mantenimentu

Preparazione prima di principià

Prima di principià, verificate se e valvole di l'unità sò in u statu di partenza normale, verificate se a fonte di l'acqua di rinfrescante hè abbastanza, è stabilisce a temperatura secondu e esigenze dopu avè accennatu u putere.U sistema di refrigerazione di u magazzinu friddu hè generalmente cuntrullatu automaticamente, ma a pompa d'acqua di rinfrescante deve esse attivata quandu hè stata utilizata per a prima volta, è i compressori deve esse cuminciatu unu à unu dopu l'operazione normale.

Gestione di l'operazione

Attenti à i seguenti punti dopu à u funziunamentu normale di u sistema di refrigerazione:

1. Ascolta s'ellu ci hè un sonu anormale durante l'operazione di l'equipaggiu;

2. Verificate se a temperatura in u magazzinu scende;

3. Verificate s'ellu u caldu è u friddu di l'escavazione è l'aspirazione sò distinti, è se l'effettu di rinfrescante di u condensatore hè normale.

Ventilazione è defrost

I frutti è ligumi liberanu un pocu di gasu durante u almacenamentu, è l'accumulazione à una certa misura pruvucarà disordini fisiologichi di a cullizzioni, deterioramentu di qualità è gustu.Per quessa, a ventilazione frequente hè necessariu durante l'usu, è in generale deve esse fattu in a matina quandu a temperatura hè più bassa.Inoltre, l'evaporatore formarà una strata di fretu dopu chì l'almacenamiento friddu hè utilizatu per un periudu di tempu.Se ùn hè micca sguassatu in u tempu, affettarà l'effettu di rinfrescante.Quandu si defrosting, copre l'almacenamiento in u almacenamentu è utilizate una scupa per pulizziari a fretura.Attenti à ùn colpi duramente.

微信图片_20211220111339

  1. Per l'evaporatore di a macchina rinfriscata à l'aria: verificate sempre a situazione di scongelamentu è se u scongelamentu hè efficace in u tempu, chì affettarà l'effettu di a refrigerazione è causarà u liquidu torna in u sistema di refrigerazione.
  2. Osservate spessu u statu di funziunamentu di u compressore è verificate a so temperatura di scarico.Duranti u funziunamentu di staggione, prestate una attenzione particulari à u statu di u funziunamentu di u sistema, è aghjustate u supply di liquidu di u sistema è a temperatura di condensazione in u tempu.
  3. Funzionamentu di l'unità: Osservate sempre u livellu di l'oliu è u ritornu di u compressore è a pulizia di l'oliu.Se l'oliu hè bruttu o u livellu di l'oliu scende, risolve in u tempu per evità una mala lubricazione.
  4. Ascoltate attentamente u sonu di u funziunamentu di u compressore, a torre di rinfrescante, a pompa d'acqua o u fan di condensatore, è trattà cù qualsiasi anormalità in u tempu.À u listessu tempu, verificate a vibrazione di u compressore, u tubu di scarico è u pede.
  5. Mantenimentu di u compressore: A pulizia interna di u sistema hè povira in a fase iniziale.L'oliu refrigerante è u filtru secadoru deve esse rimpiazzatu dopu à 30 ghjorni di funziunamentu, è poi rimpiazzatu di novu dopu à mità d'annu di funziunamentu (secondu a situazione attuale).Per i sistemi cù una pulizia più alta, l'oliu di refrigerazione è u filtru secadoru deve esse rimpiazzatu una volta dopu a mità d'annu di funziunamentu, secondu a situazione in u futuru.
  6. Funzionamentu di l'unità: Osservate sempre u livellu di l'oliu è u ritornu di u compressore è a pulizia di l'oliu.Se l'oliu hè bruttu o u livellu di l'oliu scende, risolve in u tempu per evità una mala lubricazione.
  7. Per unità raffreddate à l'aria: pulite u cooler d'aria spessu per mantene in un bonu statu di scambiu di calore.Per unità raffreddate à acqua: Verificate spessu a turbidità di l'acqua di rinfrescante.Se l'acqua di rinfrescante hè troppu brutta, rimpiazzà.Verificate u sistema di furnimentu d'acqua per bolle, gocce, gocce è perdite.Sia chì a pompa d'acqua funziona nurmale, se l'interruttore di a valvula hè efficace, è se u fan di a torre di rinfrescante hè normale.

微信图片_20211220111345

         8.For l'evaporator di a macchina aria-cooled: verificate sempre a situazione di defrosting, s'ellu u defrosting hè efficaci in u tempu, affettaranu l'effettu di rinfriscà, è causanu liquidu torna in u sistema di rinfriscà.
9.Frequently osservà u statu di u funziunamentu di u compressore: verificate a so temperatura di scaricamentu, è pagà una attenzione particulari à u statutu di u funziunamentu di u sistema durante u funziunamentu di staggione, è aghjustà l'approvvigionamentu di liquidu di u sistema è a temperatura di condensazione in u tempu.
10.Listen cun cura à u sonu di u funziunamentu di u compressore, a torre di rinfrescante, a pompa d'acqua o u fan di condensatore, è trattà cù qualsiasi anomalie in u tempu.À u listessu tempu, verificate a vibrazione di u compressore, u tubu di scarico è u pede.
11.Maintenance di u compressore: A limpezza interna di u sistema hè povira in a fase iniziale.L'oliu refrigerante è u filtru secadoru deve esse rimpiazzatu dopu à 30 ghjorni di funziunamentu, è poi rimpiazzatu di novu dopu à mità d'annu di funziunamentu (secondu a situazione attuale).Per i sistemi cù una pulizia più alta, l'oliu di refrigerazione è u filtru secadoru deve esse rimpiazzatu una volta dopu a mità d'annu di funziunamentu, secondu a situazione in u futuru.


Tempu di Postu: Dec-20-2021